Li

image

Li
Li he dit
T ‘estimo
De la manera
Més exigent
Que així és
Com em vull
A mi mateixa
Ell
S’entesta
A posar-me
Entre els llibres
Que els té
En un altar
Jo
Que sempre
Em barallo
Amb els mots
Tres o quatre
Indomables
De què em solc
Acompanyar
El punt
Retinc
De l’ encontre
En què la seva linia
La meva linia
Convergim
La rodona perfecta
Del punt
No la vull deixar anar
Ben és cert
Que ens hem de separar
Car per sobre
Dels llibres
Per sobre
Dels mots
Està la geometria
Més perfecta
Que res
Però el punt
De la màgia instantània
I el jorn
De l’amor absolut
De per vida
Ens pertany
__________________

Responder

